woensdag 14 november 2012

De Kerstman

Hallo allemaal hier ben ik weer eens, sorry dat ik de laatste tijd zo weinig reageer bij jullie, maar je kent het wel druk druk, en voor je het weet is de week al weer om, maar de nieuwe challenge van het Derwentblog is dit keer Sinterklaas of de Kerstman, nou die van mij is duidelijk toch, aangezien ik dus niets in mijn verzameling had met kerstmannen ben ik eens op het net gaan snuffelen, en kwam deze leuke digi's tegen van color ink digistamps, nou is het een vrij eenvoudige kaart geworden omdat ik me als doel had gesteld om eens geen mallen of ponsen te gebruiken, nou moet zeggen dat valt aardig tegen hoor, probeer het maar eens, op de foto lijken de kleuren niet bij elkaar te kloppen maar in het echt dus wel, het papier is van een hele leuke lijn wat allemaal bij elkaar past voor een leuke prijs, verder wat lint en bedels, en de knopen zijn van een kleding label die ik ooit eens in een winkel heb gekregen,  kijken jullie ook eens wat de andere teamleden op het blog hebben geplaatst


17 opmerkingen:

Riet zei

Wat heb je een schitterende kaart gemaakt Ellen.

Liefs Riet.

Trudy zei

Wat is dit een prachtige kaart Ellen,
Groetjes Trudy

Linda zei

Ik vind hem prachtig geworden, echt supermooi. Grappig ik heb dezelfde kerstman ook van de week gebruikt, hij is echt leuk hè
gr linda

Neline zei

Prachtige kaart heb je weer gemaakt.
groetjes
Neline

Anita zei

Heel mooi Ellen! Mooie warme kleur :-)
Groetjes, Anita

Dina zei

het is een prachtige kaart geworden super

Louise zei

Leuk kaartje heb je gemaakt Ellen.

gr.LOuise

Lenie Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Ellen.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is leuk.
Groetjes Miranda

Joukje zei

Wat een leuke kaart!
Knap hoor zo zonder stansen, dat lukt mij niet.
Liefs Joukje

Unknown zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt, Ellen! Mooi papier en leuke stempel.

Groetjes, Priskilla

Wilma zei

Hoi Ellen,
Wat een leuk kaartje!
Mooi in die tinten bruin!
Liefs, Wilma

Liesbeth zei

erg mooi in die neutrale kleuren Ellen, hou hier wel van.
groetjes Liesbeth

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart Ellen! Heel mooi van kleur, het lijkt wel of de kerstman uit een sepia foto is geknipt.

Groetjes, Loes

Unknown zei

Hoi Ellen, Ik ben door omstandigheden lang niet op jouw blog geweest maar daar gaat verandering in komen hoor! Prachtig deze kaart met Kerstman helemaal in de bruine tinten. Leuk gekozen!!
Ik ben zelf een nieuwe blog begonnen, "Homemade by Joke". Mijn oude blog doe ik niets meer aan/mee en zal op den duur verdwijnen. Ik ga je gelijk weer op de blogrol zetten van mijn nieuwe om alles wat je maakt weer te kunnen volgen :-).
Groetjes, Joke

Anneke zei

wat fijn om weer een prachtig kaartje van je te zien ellen.
liefs van an

Unknown zei

Prachtige kaart en wat een mooie kleuren ook! Leuk plaatjes is het trouwens ;)
Groetjes, Joke